środa, 21 grudnia 2011

Wprowadzenie do nowego "cyklu"

Wczorajsze napisanie krótkiej recenzji przypomniało mi o pewnym skromnym wydarzeniu z pierwszej połowy roku 2010. Zostałam zwerbowana przez kumpla do redakcji muzycznego bloga/serwisu. Niestety blog ten bardzo szybko upadł, pomimo że a) statystyka nie była zła b) w sumie była nas czwórka. Mnie położyły kłopoty sprzętowe a resztę słomiany zapał.
Nie miałam wielkich nadziei po wklepaniu w pasek adresowy przeglądarki tego cudownego adresu www.blacksea1.wordpress.com. Ucieszyłam się gdy ujrzałam znajomy layout stronki i swoje krótkie recenzje. Postanowiłam przyjść z tym tutaj i w kilku następnych postach zamieścić to, co ocalone.
Przy okazji pozdrawiam Michała, Macieja, oraz nieznaną mi koleżankę i trochę jeszcze pomarudzę... szkoda że nie udało się tego dłużej pociągnąć.

Brak komentarzy: